FAQ

Jeżeli znajdziesz się w kropce i nie wiesz co zrobić to poniżej jest kilka odpowiedzi na często dręczące pytania. Jeżeli nadal masz wątpliwości, napisz do nas przez zakładkę Kontakt.

Zakupy

Czy muszę zakładać konto, żeby złożyć zamówienie w white heart?

Nie, możesz złożyć zamówienie bez zakładania konta. Przy składaniu zamówienia wybierz opcję Zakupy bez rejestracji.

Po co mi konto w white heart?

Konto pozwala na łatwiejszy dostęp do zamówień, podgląd etapu realizacji i śledzenie przesyłki. Mając konto możesz też stworzyć swoją listę życzeń.

Dostawa

Jak dostarczacie produkty?

Korzystamy z usług InPostu. Możesz wybrać dostawę do paczkomatu lub kurierem pod wybrany adres.

Dostarczacie za granicę?

Żeby zamówić nasze produkty za granicę (UE/poza UE) napisz do nas przez formularz kontaktowy, daj znać jakie produkty chcesz zamówić, a my zajmiemy się resztą.

Na ten moment nie ma możliwości złożenia zamówienie przez stronę na adres poza Polską. W przyszłości taka możliwość się pojawi.

Czy można zamówić za pobraniem?

Niestety nie można.

Czy można zamówić z odbiorem osobistym?

Tak, można zamówić z odbiorem osobistym w Poznaniu. Napisz do nas przez formularz kontaktowy i się umówimy 🙂

Wymiany i zwroty

Nie podoba mi się to co zamówiłam. Mogę to zwrócić?

Jak najbardziej, masz na to 14 dni od daty zakupu.

Wypełnij formularz zwrotu i odezwiemy się do Ciebie, aby zorganizować zwrot.

Chciałabym wymienić produkt na inny rodzaj/rozmiar. Jak to zrobić?

Napisz do nas przez formularz zwrotu. W dodatkowej wiadomości napisz na jaki rodzaj/rozmiar chcesz wymienić produkt. Damy Ci znać jak nadać zwrot i w tym czasie przygotujemy wysyłkę innego rodzaju/rozmiaru.

Zamknij
Zaloguj
Zamknij
Koszyk (0)

Brak produktów w koszyku. Brak produktów w koszyku.



Waluta